Identificarea și alegerea produselor
Cumpărătorul poate să aleagă și să comande orice produs oferit spre vanzâre pe site-ul nostru.
După ce selectați un produs veți găsi și descrierea lui detaliată pe partea inferioară a paginii. Alegeţi produsul dorit, specificaţi cantitatea dorită şi apăsați butonul „Cumpără” pentru a așeza in coșul virtual de cumpărături. Dacă doriţi şi alte produse repetaţi procesul. Cu ajutorul butonului ”Mergi la coș” se poate verifica conținutul coșului, prețul produselor selectate și costul de transport. Aici se poate verifica corectitudinea comenzii referitor la prețuri, cantități și la nevoie se poate corecta/ modifica. Aici găsiți și calculul costului final pentru comanda pregătită.
Transmiterea comenzii
În cazul în care după verificarea coșului (cantitatea și valoarea produselor) doriți să le comandați conținutul, apăsați butonul ”Comanda”. Aici puteți să optați pentru a accesa contul de utilizator (în cazul clienților deja înregistrați), să vă înregistați ca și utilizator (în cazul clienților noi) sau să finalizați comanda fără înregistrare. În cazul în care sunteți client înregistrat vă rog să introduceți adresa de e-mail și parola cu care v-ați înregistrat. În cazul în care sunteți client nou atunci vă rog să completați datele necesare pentru înregistare, care vor rămâne stocate în sistem, astfel la următoarea comandă cu ușurință puteți să accesați acest cont. În cazul în care doriți să comandați fără înregistrare vă rog să completați datele referitor la adresa de facturare și livrare. Pasul următor este să selectați modalitatea de transport și de plată. Pentru a finaliza comanda apăsați butonul ”Transmite comanda”.
Prețuri
Prețurile sunt cele afișate lângă produs și sunt prețuri de listă de la momentul comenzii. Preţurile afișate sunt în totdeauna cu TVA dar acesta nu conţine cheltuielile de transport. În procedura de comandă (înainte de finalizarea ei) și în Condiții contractuale generale veți găsi detalii referitor la costul de transport. Ne rezervăm toate drepturile de a corecta eventuale erori sau greşeli referitor la produse sau prețuri. În asemnea cazuri imediat după efectuarea corecțiilor vom informa și clienții in cauză și ei au dreprul de a reconfirma comanda sau eventual să renunțe la ea.
Prelucrarea comenzilor
Comenzile lansate sunt prelucrate în 24 de ore.
Corectarea comenzilor
Orice comandă poate fi modificată până la finalizarea procedurii de comandă adică până la apăsare butonului ”Transmite comanda”.
Confirmarea comenzii
Pentru fiecare comandă făcută cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare. După transmiterea comenzii cumpărătorul va primi un e-mail automat de confirmare a comenzii și unu (mai târziu) cu data livrării produsului. În cazul în care aveți întrebări legat de comandă puteti apela la numarul de telefon din meniul Contact sau din e-mail-ul de confirmare.
Modalitatea de plată
Momentan plata achizițiilor de pe site-ul nostru puteți efectua prin plată la livrare/ramburs, adică plătiți prețul produselor și costul de transport în numerar, în momentul în care acestea vă vor fi aduse de către firma de curierat.
Facturare
Pentru cumpărăturile efectuate de pe site, clienții vor primi prin e-mail facturi electronice in format PDF. În cazul în care aveți nevoie de factură imprimată, vă rog să specificați acest lucru la transmiterea comenzii. În cazul în care din diferite motive nu veți primi factura in format PDF pe e-mail, vă rog să apelați numărul de telefon din meniul Contact.
Transport
Produsele comandate ajung la destinație prin curier rapid. Detaliile referitor la termenul de livrare sunt comunicate pe parcusul procesului de comanda și în e-mail-ul de confirmare. Pentru alte detalii referitor la transport puteți apela numărul de telefon din meniul Contact.
Modalitate de livrare: prin curier cu ramburs.
Termen de livrare: conform confirmării
Tarife de transport: www.mistertools.ro/shop_contact.php?tab=shipping
Anularea transportului
Vânzătorul are obligația de a informa clienții în cazul în care nu poate onora comanda unui produs datorită lipsei produsului de pe stoc sau dacă serviciile oferite sunt indisponibile. Vânzătorul nu încheie contract cu minori. Cumpărătorul prin acceptarea condițiilor contractuale, declară pe propria răspundere că este major.
Returnarea produsului
Produsul se poate returna numai în stare bună (vandabilă) în ambalajul original, fără lipsuri și urme de uzură sau deteriorări.
Renunțare/ Garanția de retur
Cumpărătorul poate renunța la produsul comandat de la data preluării în termen de 14 de zile lucrătoare. Vânzătorul are obligația de a returna contravaloarea produsului comandat în maxim 30 de zile, de la data renunțării. În cazul renunțării la comanda cheltuielile de returnare îl privesc exclusiv pe cumpărător. Consumatorul răspunde pentru degradarea produsului datorată folosirii sale necorespunzătoare şi implicit pentru devalorizarea acestuia datorată acestei cauze. În cazul renunțării la comandă alte costuri nu îl privesc pe cumpărător. În cazul în care produsul returnat nu este in stare corespunzătoare, adică vandabilă, vânzătorul poate solicita despăgubiri cumpărătorului. În cazul în care produsul returnat nu ajunge în stare corespunzătoare, adică vandabilă, înapoi la vânzător, atunci cumpărătorul are obligația de a despăgubi vânzătorul pentru prejudiciile create prin folosirea necorespunzătoare a produselor. În cazul in care deteriorarea produsului cumparat este constatat în momentul predării de către firma de curierat aveți posibilitatea la returnarea produsului imediat iar noi, adică vânzătorul stornează comanda. În astfel de situații se încheie un proces verbal de constatare în care se descrie defecțiunea, lipsă accesorii și alte neconcordațe constatate și va fi semnat de reprezentatul curierului și de cumpărător.
Adresa de preluare
Michelangelo Nr. 27 / Oradea / Jud. Bihor
Transferul proprietății bunurilor
Proprietatea asupra produselor comandate va fi transferată la livrare, după efectuarea integral a plătii din partea Cumpărătorului, în locaţia indicată în Comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier). Comenzile comandate eronat la adrese greșite sau nepreluate vor fi preluate de vânzător și vor fi puse în revânzare.
Modificarea, anulare comenzilor
După fiecare comandă finalizată, sistemul automat trimite un mail de confirmare a preluării comenzii către cumpărător. Acest e-mail confirmă numai faptul că produsul a fost înregistrat și comandat a fost transmis către operatori.
În cazul în care acest e-mail nu ajunge la cumpărător in 48 de ore, cumpărătorul nu are nici o obligație de a finaliza achiziția. Cumpărătorul are posibilitatea de a renunța pe cale electronică la comandă pănă la primirea e-mail-ului de confirmare operare comandă. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail și/sau telefon referitor la începerea operării comenzilor și data preconizată a livrării. Din acest moment modificarea sau anularea comenzii puteți face luând legătura prin e-mail sau telefon (din meniul Contacte) cu operatorii.
Modificarea ulterioară a comenzii se poate solicita pe adresa de e-mail:
Cu reclamatii va puteti adresa la ANPC
Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru beneficiază de condiții de garanție în conformitate cu legislația în vigoare din România. Persoanele fizice beneficiază de garanţie de 24 luni persoanele juridice beneficiază de garanţie de 12 luni.
Problemele de garanție a porduselor comercializate prin intermediul site-ului nostru sunt deservite de rețeaua de importatori a producătorilor. Prin intermediul lor este asigurat clienților și o rețea de service autorizat. Numai în așa fel este posibil ca în cazul unei probleme de garanție, defecțiunea produsului să fie reparat sau produsul schimbat (dacă e nevoie) în cel mai scurt timp posibil.
Termenul de garație începe să curgă de la data facturii și a certificatului de garanție emisă.
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 72 de ore de la recepției, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou. Înlocuirea este asigurată de producător.
La predarea produsului defect in perioada de garanție, clientul trebuie să prezinte urmatoarele documente:
produsul, aflat in bună stare fizică (cu excepția uzurii normale, determinată de utilizarea lui), cu toate accesoriile cu care a fost livrat, în ambalajul original.
factura sau bonul fiscal;
certificatul de garanție completat corect
În cazul neprezentării documentelor de mai sus, solicitarea nu poate fi preluată.
Produsele preluate cu probleme de garanție sunt transmise către firmele din rețeaua de service autorizat pentru a aducere la conformitate conform dispozițiilor legale, în termen de 15 zile.
Înlocuirea produselor nefuncționale în primele 72 ore este posibilă doar atunci dacă aceste produse au fost utilizate corespunzător, conform manualului de utilizare. Defecțiunile cauzate de folosirea necorespunzatoare (ex.crăpătrui din cauza căderii, udate, călcate, etc.) sunt verificate de service-ul autorizat al producatorului, prin emiterea unui certificat constatator iar vânzătorul va efectua schimbul produselor pe baza certificatului constator favorabil. În cazul în care doriți să solicitați astfel de schimb datorită faptului că produsul primit este nefuncțional in primele 72 de ore de la receptie, aveți de făcut următorii pași
Contactați telefonic vânzătorul, producătorul/importatorul sau service-ul autorizat (la numărul de telefon din certificatul de garanție) cu defecțiunea/nefuncționarea constată. Producătorul va schimba produsul doar după verificarea și constatarea nefunționalității produsului de către service-ul autorizat.
Produsele achiziționate care au fost utilizate corespunzător, conform manualului de utilizare și prezintă defecțiuni în primele 72 de ore vor fi schimbate.
Produsele achiziționate care nu este sigur că au fost utilizate corespunzător, conform manualului de utilizare și prezintă defecțiuni în primele 72 de ore vor fi schimbate numai după primirea procesului verbal de constatare favorabilă asupra defecțiunii de la un service autorizat.
În cazul unei defecțiuni constatate vă rog să urmăriți instrucțiunile de pe certificatul de garanție primită odată cu factura sau cel din ambalajul produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Coletele returnate cu “Plată la destinaţie”nu vor fi preluate și vor fi retrimise la expeditor.
Adresa de preluare: Michelangelo Nr. 27 / Oradea / Jud. Bihor
Cheltuielile de returnare a produsului sunt in sarcina cumpărătorului.
În cazul în care se constată ca defecțiunea intră în garanție, atunci constul transportului va fi returnat ulterior clientului.
Cheltuielile de transport sunt in sarcina cumpărătorului și în cazul produsele care prezintă defecțiuni, dar au fost reparate la service neutorizat, utilizate/ setate necorsepunzător și cele care nu intră în categoria de reparații în garanție.
În cazul produselor achiziționate de la noi la care nu găsiți termenul de garanție specificată în documente, vă rog să ne contactați.
Puteți renunța la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv în termen de maxim 14 zile, conform O.U.G. 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distantă, pe baza unei cereri.
Puteți să solicitati returnarea produsului cumpărat incepând cu data preluării produsul, indiferent dacă a fost livrat cu curierul sau dacă a fost preluată personal.
Intenția de returnare trebuie anunțat pe cale telefonică, e-mail sau prin poștă la adresa vânzătorului.
Cheltuielile de returnare a produsului/produselor sunt in sarcina cumpărătorului. Produsele returnate trimise cu “Plată la destinaţie” nu vor fi preluate de vânzător.
Produsul returnat, cât și ambalajul trebuie să fie in stare corespunzătoare, vandabilă, așa cum a fost livrat, fără urme ale utilizării. În cazul în care produsul este returnat într-o stare neconformă, ne rezervăm dreptul de a solicita despăgubiri pentru devalorizarea acestuia datorită acestei cauze. În cazul renunțării la comandă alte costuri nu îl privesc pe cumpărător.
Produsele puteți returna prin curier rapid.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Produsele se poate returna la adresa: Michelangelo Nr. 27 / Oradea / Jud. Bihor
Contravaloarea produsului/produselor returnate va fi înapoiat clientului, in cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii returului. Cheltuielile de returnare a produsului/produselor sunt în sarcina cumpărătorului.
Returu nu este acceptată în cazul în care:
- produsul nu este în stare corespunzătoare, vandabilă, așa cum au fost livrat, prezintă urme ale utilizării și nici produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
- în alte condiții conform legii.